Tuesday, December 10, 2013

~wAlauPuN hAnYa sekAdAr MiMpI~

Walaupun hanya sekadar mimpi, tapi perasaan tu cukup indah untuk aku rasakan. Mimpi apa???? Alkisahnya, semalam pagi2 lg dalam pkul 4 pg, kitaorg laki bini + SIL + nephew btolak dr Melaka ke Puchong sbb hubby dan SIL dh keje. Memang ngantuk la. Sampai je Puchong, lepas hubby pg keje, aku sambung tido jap. Ha, masa tido tu la, aku bermimpi..hihihi..

Dalam mimpi tu, aku ada 3 orang anak, yang pertama 5 thn, yg kedua 3 thn dan yang ketiga nak masuk 2 thn. Yang paling best, ak expecting lg for our 4th child. We are happy family.

Seronok betul perasaan tu, mmg tak dapat aku gambarkan. Mungkin itulah perasaan mereka yang bergelar ibu. walaupun dalam mimpi, kebahagiaan tu aku terasa sampai ke alam nyata lepas aku bangun. Aku rasa mcm nak tido jer sepanjang hari supaya aku bleh sambung mimpi aku tu..hihihi.. Alahai, kan best kalau semua tu kenyataan, bukan MIMPI.

Semoga Allah rezekikan kami untuk bergelar "IBU dan AYAH" nnt, insyaallah..

No comments:

Post a Comment