Tuesday, December 10, 2013

~BiLa AdA yAnG mEnggAnGgU~

Actually entry ni dah lama nak upload, tapi tak berkesempatan....

16 November 2013

Bismillah..

Dengan nama Allah yang maha penyayang lagi maha pemurah..
Hari terasa begitu asing bagi aku dan dia. Aku rasa dia seolah-olah bukan dia yg dulu. Dia pandang aku dgn pandangan yang marah. Seperti ada kesalahan besar yang telah aku lakukan. Sebelum dia tak pernah pun mcm ni. Semalam waktu dia dtg jemput aku kat rumah azie, muka dia masam mencuka. Aku takut nk tgk sbb dia tak pernah mcm tu. Aku pun tak tahu apa salah aku. terasa sgt2. Dah la seminggu tak bjumpa, harap2 bila jumpa happy la, tp sebaliknya. Sampai rumah pun, dia masih masam, x tegur aku pun. Aku terus je ambik wuduk dan solat. Tak lama lepas tu, dia pun solat. Lepas dia solat tu baru dia tegur aku, tapi muka dia masih lg tak smesra biasa. Kami keluar makan, kat kedai makan pun, awalnya kami x ckp byk. Aku lbh byk bfikir tentang kami. Apa nak jd dgn hubungan kami ni? Apalah nasib kami suami isteri.

Pagi tadi dia bagtau nak pergi rumah Ustaz Nazeri, nak berubat lagi. Dia kata smlm masa jemput aku kat rumah Azie, dia rasa nk marah kat aku. tak tau kenapa. Aku memang dah agak dah. Petang td pun sama, masa waktu asar, dia tgk aku mcm ada something yang dia tak puas hati dgn aku, rasa marah. Padahal aku xda buat apa pun kat dia. Then, masa keluar pergi tesco, dia mengaku yang masa waktu asar tadi, dia rasa nak marah dgn aku, tapi dia tak marah. Jadi dia akansakit 1 badan, sendawa keluara ngin, rasa sakit sendi, semua lah pendek kata. Kesian dia.


Aku sedih sebenarnya dgn semua ni, nak salahkan dia pun tak boleh sbb ini gangguan makhluk halus pada kami. Mungkin org yang mhantar gangguan tu bertujuan untuk merosakkan hubugnan kami. Nauzubillah. Aku pun tak tahu lah..

No comments:

Post a Comment