Wednesday, August 8, 2012

TiKa DiRi tErAsA tEwAs...;(

lost of words...don't know what to say...don't know how to feel and how to react...honestly, im very sad..really sad..but...what for???..

berdepan dgn situasi sebegini bukanlah suatu yang mudah, bukan juga suatu yg ak minta..ku cuba bertahan, ku cuba tersenyum, ku cuba mengalihkan pandangan..tp aku tak mampu..aku hanya wanita biasa, yg juga pun naluri, keinginan untuk bergelar seorang IBU...terlalu ingin...

ya allah, aku hambaMU yang lemah, aku cuba untuk terima semua ini sebagai ujian dariMU..tapi kadangkala ak juga tewas dengan keadaan. Keadaan sekeliling terlalu menekan aku untuk tewas, tewas dalam mempertahankan perasaan sendiri..maafkan aku ya allah...

ya allah, andai takdir dariMU bukan rezekiku untuk memeluk zuriatku sendiri, kuatkanlah imanku, tabahkanlah hatiku..akan tetapi ya allah, jgnlah kau uji aku dgn apa yg tidak mampu aku tempuhi...sesungguhnya engkau maha mengetahui dan maha penyayang...

No comments:

Post a Comment