Wednesday, April 16, 2014

~hOme prOjeCT: sUsUn TuDUnG bAwAL~

Tudung bawal aku ni byk sgt (ececece..bunyi cam org kaya je kan). Tu pn setengah aku dah let go bg org dan simpan dlm box. Tinggal yang aku duk slalu pkai jer. Itu pn still lg aku nmpak byk. Camno tu? Tatau nk letak mana. So, aku pn beli la box dr Cosway utk letak tudung2 bawal aku tu.

Lets the pictures tell you how...;)
Tudung bawal ni mmg kegemaran aku. Ada yg dr zmn aku blajar lg tu.
Itu pn suku dr koleksi tudung bawal yg aku ada.
Yg lain aku dh simpn dh storage box, sbb dh xnak pkai lg
..;)
Mcm ni la cr aku susun. Yg lipat tu bidang 50" then yg gulung tu bidang biasa.
Aku guna box dr cosway je. Jimat..;)

p/s: eceli aku ni bknnya pndai sgt dlm bidang organizing pn. Baru je mula berjinak2. Bkn utk apa pn..untuk diri sndiri je..;)..Rumah Berseih..Hati pn Senang..;)

2 comments:

  1. betul2..kene susun cantik2 baru la mata tak sakit nengok ye..

    hihi

    salam perkenalan sis & jemput ke blog nana jika kelapangan

    ReplyDelete