Tuesday, May 4, 2010

Refleksi Praktikum kali ketiga

Hari ni ada sesi refleksi praktikum kali ketiga yang blangsung di dewan Angsana..Memang agak pennat la, sbb sesi tu blangsung pkul 2, hbs clz pkul 1. Tapi bukan tu yang jd main point aku dalam post ni..Bestu apa dia yang aku nak bagitau sbnarnya?

haaaaa...dah nama lagi refleksi, kompem la aku nk bagi refleksi..hehehhe...Aku xtau la, sama yang ni bentuk refleksi ke, meluah perasaan ke apa ke..masa refleksi td, ada diedarkan borang refleksi, so kitaorg kene isi borang tu la..Boleh gak kalo nak komen. Ha sini la aku mengambil kesempatan untuk mengomen pensyarah "kesayangan" aku tu cukup2. Aku bukan apa, supaya perkara sama tidak berulang kpd adik-adik junior. Macam2 aku komen, semua tulus mulus dari hati aku..huhuh..
sori ya encik..i have to do so for my own sake..hehehhehehehe

No comments:

Post a Comment